Leave Your Message
RFID-criopreservazione-tagy9x
Etichette-RFID-per-azoto-liquido28v
RFID-bassa-temperature-tagtcv
RFID-tag-for-biological-samplei7v
01020304

Tag RFID à bassa temperatura per u boson di azotu liquidu

A maiò parte di e tag RFID ùn ponu micca esse guardatu è leghjite sottu a temperatura ultra-bassa è l'ambienti di temperatura bassa profonda. A gestione di i campioni biologichi si basa ancu soprattuttu nantu à u codice manuale o bidimensionale, è a gestione manuale hè propensu à l'errori, è l'inventariu di codice bidimensionale deve esse scansatu ognuna, chì hè ancu assai fastidiosa. Per stu mutivu, RTEC, unu di i principali cumpagnii tag RFID hà sviluppatu tag RFID bassu temperature chì ponu esse cullucatu in azotu liquidu è pò esse leghje à -196 ° C. Stu tag di criopreservazione RFID pò esse lettu immediatamente dopu a rimuzione da u nitrogenu liquidu. Stu tag RFID Low temperature hè assai chjuca, chì pò esse incrustatu in u fondu di u tubu di almacenamentu congelatu.
Cuntatta ci DOWNLOAD DATASHEET

Secificazioni

Tag Materiali

FR4

Materiali di superficia

Resina epossidica di qualità industriale

Dimensioni

φ4,7*1,4 mm

Installazione

Incrustati

Temperature ambiente

-196 ° C à + 150 ° C

Classificazione IP

IP68

RF Air Protocol

EPC Global Class 1 Gen2 ISO18000-6C

Frequenza operativa

UHF 866-868 MHz (ETSI) / UHF 902-928 MHz (FCC)

Cumpatibilità Ambiente

Ottimisatu nantu à l'aria

Leghjite Gamma nantu à u metale

Finu à 5 cm

Tipu IC

Impinj R6-P

Cunfigurazione di memoria

EPC 128bit TID 96bit User 32bit

Descrizzione di u produttu

A tecnulugia RFID hà diverse applicazioni in a gestione di campioni biologichi, in particulare in laboratori di laboratori è sanità. piccula taglia, chì pò esse direttamente incrustati in u fondu di u tubu di almacenamentu congelatu, dendu à ogni tubu di almacenamentu congelatu un ID. Eccu alcuni benefici chjave è casi d'utilizazione per RFID in a gestione di campioni biologichi:

Tracciamentu di Campioni: L'etichetta RFID a bassa temperatura pò esse attaccata à i cuntenituri di campioni per attivà u seguimentu in tempu reale è l'identificazione di i campioni in tuttu u ciclu di vita di u campione, da a raccolta à u almacenamentu à l'analisi. Questu aiuta à prevene u misplacement, a perdita o l'identificazione sbagliata di i campioni, migliurà cusì a precisione è l'efficienza in a gestione di campioni.

Gestione di l'inventariu: RFID à bassa temperatura permette una gestione automatizata è precisa di l'inventariu di i campioni biologichi, chì permette una facile identificazione è monitorizazione di quantità di campioni, date di scadenza è cundizioni di almacenamento.

Controlu di Qualità: I tag RFID per u nitrogenu liquidu ponu esse aduprati per monitorà e cundizioni ambientali cum'è a temperatura è l'umidità in e strutture di almacenamento, assicurendu chì i campioni biologichi sò mantinuti in cundizioni ottimali per priservà l'integrità di a mostra.

Catena di Custodia: L'etichetta di criopreservazione RFID pò furnisce una catena di custodia sicura è auditable per i campioni biologichi, tracciandu quale hà accessu à i campioni è quandu, aumentendu cusì a sicurezza di i campioni è u rispettu di i requisiti regulatori.

Automatizazione di u Laboratoriu: I flussi di travagliu abilitati per tag di criopreservazione RFID ponu simplificà l'elaborazione di campioni è l'automatizazione di u laboratoriu, riducendu a manipulazione manuale è l'errori umani mentre migliurà a produzzione di mostra è l'efficienza operativa generale.

Autentificazione di Campione: L'etichetta RFID per a bassa temperatura pò serve cum'è un mezzu di autentificazione di campionu, assicurendu l'integrità è l'autenticità di e mostre biologiche verificendu a so origine è a storia di a manipulazione.

Integrazione cù Sistemi di Gestione di l'Informazione di Laboratoriu (LIMS): A tecnulugia RFID pò esse integrata cù LIMS per furnisce una cattura di dati senza saldatura è automatizata, seguimentu di campioni è scambiu d'infurmazioni, facilitendu una gestione più efficiente di mostra è rappurtazioni.

Cunformità è Regolamenti: I sistemi di gestione di campioni abilitati per RFID ponu aiutà i laboratorii è e strutture sanitarie à rispettà i requisiti regulatori fornendu registri precisi è verificabili di manipolazione è almacenamentu di campioni.

descrizzione 2

By RTECTO KNOW MORE ABOUT RTEC RFID, PLEASE CONTACT US!

  • liuchang@rfrid.com
  • 10th Building, Innovation Base, Scientific innovation District, MianYang City, Sichuan, China 621000

Our experts will solve them in no time.